NÓS

¿Que ye l'asamblea de para@s y precari@s d'Uviéu?
Somos un grupu de xente con problemes asemeyaos y pruyimientos en común, que dimpuxemos movenos n'horizoen polavillanasambleariamente  pa perfacer alternatives a la realidá que nos ufren y que nun aceptamos. Si tienes un trabayu-puxarra; trabayes pero figures como becariu; trabayes 10 hores pero cotices 4; si sientes discriminación llaboral namái por ser muyer... Da'l pasu y entra a la parte con nós.

¿Por qué una asamblea en xunto de paraes y trabayadores precaries?
Camentamos que la precariedá nun puede esistir ensin el paru y tolos mieos y esmoliciones qu'esa situación producen. Porque nun queremos tar tola vida moviéndonos ente la precariedá y el paru con contratos temporales cada vegada más curtios.

¿Que fai esta asamblea y que me pué ufiertar a min?
Somos una rede d'esquises autónomes que tan naciendo n'estremaos llugares d'Asturies, pero que caltenemos un contautu d'información, cordinación y collaboración. Asina sacamos alantre: aiciones de denuncia de los responsables de la situación que carecemos, desixir la derogación de les reformes llaborales sangunies o la implantación d'una renta básica y una rede de vivienda pública d'alquiler que nos permita vivir con dignidá, programes d'autoformación sobro los nuesos drechos llaborales, sobro contratos, llibramientos, y dotros, cuntando con asesoría llaboral especializada y de baldre. Tamién proponemos igües coleutives al desemplegu y la precariedá per aciu de fórmules d'autoempléu como puén ser les redes coperatives comuñales. Y too aquello polo que 'allampiamos.
¿A quién ta empobinada esta asamblea?
Ta empobinada a toles persones que tean esmolecíes polos problemes que carecemos, a toles persones que quieran desixir y catar soluciones coleutives necesaries. 
Ente paraes y precaries averámonos a les 200.000 n'Asturies.
¡AXUNTÉMONOS!

Aconeyámonos EL PRIMER MIÉRCOLES DE CADA MES a les  20:00h nel Llocal de la CSI d'Uviéu  
(Avenida Hermanos Menéndez Pidal, 14 baxu)
        

     @uvieuprecaria   / paraesprecariesuvieu@gmail.com 

 www.facebook.com/paraosprecariosasturies 
www.facebook.com/uvieu.precaria

¡NUN TE RINDAS, XUNT@S PODEMOS CAMUDAR ESTA SITUACIÓN!


.......................................................................................................................................................................


¿Que es la Asamblea de Parad@s y Precari@s?
Somos un grupo gente con problemas parecidos e inquietudes comunes, que decidimos ponernos en movimiento para trabajar de modo conjunto, horizontal y asambleario para crear alternativas a la realidad que nos ofrecen y que nos negamos a aceptar. Si tienes un trabajo basura; trabajas pero figuras como becario; trabajas 10 horas pero cotizas 4; si sientes discriminación laboral solo por ser mujer... Da el paso y participa con nosotr@s.

¿Por qué una asamblea conjunta de desemplead@s y emplead@s precari@s?
Entendemos que la precariedad no podría existir sin el paro y todos los miedos y preocupaciones que no tener empleo y sueldo fijo producen. Son dos caras de una misma moneda. Porque no queremos estar toda la vida condenados a movernos entre el paro y la precariedad con contratos temporales cada vez más cortos.

¿Que hace esta asamblea y que me puede ofrecer a mí?
Somos una red de asambleas autónomas que está naciendo en diferentes puntos de Asturies, pero que mantenemos un contacto de información, coordinación y colaboración. Así llevamos adelante: acciones de denuncia de los responsables de la situación que padecemos o exigir la derogación de las últimas reformas o la implantación de una renta básica y una red de vivienda pública de alquiler que nos permita poder vivir con dignidad; programas de autoformación sobre nuestros derechos laborales, sobre contratos, nóminas y otros, contando con asesoría laboral especializada y gratuita. También proponemos salidas colectivas al desempleo y la precariedad a través de formules de autoempleo como pueden ser las redes cooperativas comunitarias. Y todo aquello que nos propongamos.

¿A quienes va dirigido esta asamblea?
Va dirigida a todas las personas que estén preocupadas por los problemas que padecemos, a todas las personas que quieran exigir y buscar soluciones colectivas necesarias. Porque somos mas de 100.000 parados en Asturies, UNÁMONOS!



Nos reunimos LOS PRIMEROS MIÉRCOLES DE CADA MES a las  20:00h nel llocal de la CSI de Uviéu  
(Avenida Hermanos Menéndez Pidal, 14 bajo)
        
 www.facebook.com/paraosprecariosasturies 
www.facebook.com/uvieu.precaria

¡NO TE RESIGNES, JUNTOS PODEMOS CAMBIAR ESTA SITUACIÓN!